Documente si formulare utilizate in activitatea de inspectie fiscala la persoane fizice

Prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.415/2009 publicat in Monitorul Oficial nr. 591/26.08.2009 au fost aprobate modelele de documente si formulare utilizate in activitatea de inspectie fiscala la persoanele fizice care nu si-au declarat veniturile realizate din desfasurarea unor activitati economice.

Documente utilizate
Documentele utilizate in activitatea de inspectie fiscala la persoanele fizice care nu si-au declarat veniturile realizate din desfasurarea activitatilor economice sunt:
– Raport de inspectie fiscala, incheiat la persoane fizice;
– Raport de inspectie fiscala pentru solutionarea deconturilor cu sume negative de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare, incheiat la persoane fizice.

Formularele utilizate in activitatea de inspectie fiscala la persoanele fizice sunt:
– Decizia de impunere privind impozitul pe venit, stabilit de inspectia fiscala, pentru persoane fizice care realizeaza venituri impozabile din activitati economice nedeclarate organelor fiscale;
– Decizia de impunere pentru solutionarea, la persoane fizice, a deconturilor cu sume negative de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare;
– Decizia de impunere privind taxa pe valoarea adaugata si alte obligatii fiscale stabilite de inspectia fiscala la persoane fizice, care realizeaza venituri impozabile din activitati economice nedeclarate organelor fiscale.

Raportul de inspectie fiscala

Raportul de inspectie fiscala se intocmeste ca urmare a unei inspectii fiscale efectuate:
– la persoanele fizice care desfasoara activitati impozabile din punct de vedere al TVA si care nu s-au inregistrat la organul fiscal;
– pentru stabilirea impozitului pe venit si a altor obligatii fiscale datorate de persoanele fizice care desfasoara activitati economice, fara a fi inregistrate la organul fiscal competent;
– la persoanele fizice impozabile inregistrate in scopuri de TVA, pentru verificarea obligatiilor fiscale datorate ca urmare a activitatii economice desfasurate, precum si a taxei pe valoarea adaugata in situatia in care nu au depus deconturi de TVA cu sume negative cu optiune de rambursare.

Raportul de inspectie fiscala incheiat la persoana fizica cuprinde: date despre inspectia fiscala, datele de identificare ale contribuabilului, constatari privind taxa pe valoarea adaugata, constatari pentru stabilirea impozitului pe venit, constatari privind alte obligatii fiscale datorate bugetului general consolidat, discutia finala, sinteza constatarilor inspectiei fiscale.

Raportul de inspectie fiscala pentru solutionarea deconturilor cu sume negative de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare se intocmeste pentru consemnarea rezultatelor verificarii, ca urmare a unei inspectii fiscale anticipate la persoane fizice, pentru solutionarea deconturilor cu sume negative de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare.

Raportul de inspectie fiscala pentru solutionarea deconturilor cu sume negative de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare cuprinde: date despre inspectia fiscala, datele de identificare ale contribuabilului, constatari privind solutionarea decontului/deconturilor cu sume negative de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare, discutia finala, sinteza constatarilor inspectiei fiscale, anexe.

Sursa: finantevalcea.ro

(Visited 163 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


3 × = twenty seven

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 5.180 persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor.