Vezi aici ce tarife se percep pentru recuperarea bazei de date din REVISAL

In Monitorul Oficial nr.491 din 5 august 2013 a fost publicat Ordinul Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice (MMFPSPV) nr. 1681/2013 privind aprobarea Normativului cu tarifele pentru plata prestarilor de servicii efectuate in domeniile de activitate ale Inspectiei Muncii.

Potrivit Ordinului MMFPSPV nr.1681/2013, in vederea reconstituirii bazei de date a registrului general de evidenta a salariatilor, pentru refacerea continutului sau la angajator, se vor elibera extrase pe suport de hartie din baza de date organizata la nivelul Inspectiei Muncii constituita conform HG nr.500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile ulterioare.

Eliberarea extraselor se va face pe suport de hartie (nu pe suport magnetic), urmand ca registrul sa fie reconstituit, prin reintroducerea datelor, respectand riguros identificatorii specifici fiecarei entitati: CUI, categorie, forma juridica, forma de organizare, nivel de infiintare pentru angajator, CNP pentru salariat, nr./data incheiere contract individual de munca, data inceperii activitatii, functie.

Registrului general de evidenta a salariatilor reconstituit nu trebuie transmis catre ITM Bucuresti, decat in situatia in care exista modificari ale contractelor individuale de munca.

Tarifele care se percep de la persoanele fizice, juridice, persoanele fizice autorizate si de la alte entitati constituite in conditiile legii, pentru eliberarea extraselor pe suport de hartie din baza de date organizata la nivelul Inspectiei Muncii, sunt urmatoarele:

-date angajator: 10 lei/pagina;
-lista tuturor salariatilor: 10 lei/pagina;
-detalii salariat: 10 lei/salariat sau fost salariat.

Plata se face in contul de trezorerie sau la casieria Inspectoratului Teritorial de Munca care efectueaza prestarea serviciului.

Actele necesare pentru eliberarea extraselor:

  • cerere de recuperare;
  • copie a certificatului de inmatriculare;
  • imputernicire semnata si stampilata de angajator, in situatia in care persoana care solicita recuperarea bazei de date este alta decat reprezentantul legal al angajatorului;
  • copie a actului de identitate al persoanei imputernicite.

 

Sursa: itmbucuresti.ro

(Visited 251 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


− 2 = five

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 5.180 persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor.