Ordin de deplasare (Delegatie – Cod 14-5-4): formular de instructiuni completare

Ordin de deplasare (Delegatie – Cod 14-5-4) serveste ca:
– dispozitie catre persoana delegata sa efectueze deplasarea;
– document pentru decontarea de catre titularul de avans a cheltuielilor efectuate;
– document pentru stabilirea diferentelor de primit sau de restituit de titularul de avans;
– document justificativ de inregistrare in contabilitate.

 

rsz_likeNU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK –CLICK AICI SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA. NOU – ACUM AVEM O PAGINA SI DE GOOGLE PLUS – CLICK AICI.

 

Se intocmeste intr-un exemplar, pentru fiecare deplasare, de catre persoana care urmeaza a efectua deplasarea, precum si pentru justificarea avansurilor acordate in vederea procurarii de valori materiale cu plata in numerar.

 

Puteti descarca un model de aici

 

Circula:
– la persoana imputernicita sa dispuna deplasarea, pentru semnare;
– la persoana care efectueaza deplasarea;
– la persoanele autorizate ale unitatii la care s-a efectuat deplasarea, pentru confirmarea sosirii si plecarii persoanei delegate;
– la compartimentul financiar-contabil pentru verificarea decontului, pe baza actelor justificative anexate la acesta de catre titular, la intoarcerea din deplasare sau cu ocazia procurarii materialelor, stabilindu-se diferenta de primit sau de restituit, cu luarea in considerare a eventualelor penalizari si semnatura pentru verificare.

In cazul in care la decontarea avansului suma cheltuielilor efectuate este mai mare decat avansul primit, pentru diferenta de primit de catre titularul de avans se intocmeste „Dispozitie de plata catre casierie”.

In cazul in care, la decontare, sumele privind cheltuielile efective sunt mai mici decat avansul primit, diferenta de restituit de catre titularul de avans se depune la casierie pe baza de „Dispozitie de incasare catre casierie”;

– la persoana autorizata sa exercite controlul financiar preventiv, pentru viza;
– la conducatorul unitatii pentru aprobarea cheltuielilor efectuate.

Se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil.

 

cumpara

Pachete produse

20 de modele si formulare necesare la incheierea contractului individual de munca + Regulamentul intern: model si documente conexe = 69 lei

 

 

Continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul:
– denumirea unitatii;
– denumirea si numarul formularului;
– numele, prenumele si functia persoanei delegate; scopul, destinatia si durata deplasarii; stampila unitatii; semnatura conducatorului unitatii; data;
– data (ziua, luna, anul, ora) sosirii si plecarii in/din delegatie;
– ziua si ora plecarii; ziua si ora sosirii; data depunerii decontului; penalizari calculate; avans spre decontare;
– cheltuieli efectuate: felul actului si emitentul, numarul si data actului, suma;
– numarul si data documentului pentru restituirea diferentei; diferenta de
primit/restituit;
– semnaturi: conducatorul unitatii; controlul financiar preventiv, persoana care verifica decontul, seful de compartiment, dupa caz; titularul de avans.

Contabun.ro a mai publicat si:
*Registru de casa (Cod 14-4-7A si Cod 14-4-7bA): model si explicatii completare
*Registrul Cartea mare (sah – Cod 141-3/a): model si completare
*Registrul Cartea mare: model si explicatii completare
*Registrul stocurilor (14-3-11): model si completare
*Registrul numerelor de inventar: model si completare
*Registrul-inventar: model si completare

(Visited 5,493 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


five + = 7

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 4.877 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor.