Ordinul ANAF nr.3001/2014: Modificare administrare sedii secundare contribuabili mijlocii

Prin Ordinul ANAF nr. 3001/2014 pentru modificarea OPANAF nr. 3582/2013 privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii, publicat in Monitorul Oficial nr. 733 din 7 octombrie 2014, ANAF a modificat reglementarile privind sediile secundare ale contribuabililor mijlocii.

Vezi aici lucrarile din Libraria contabun.ro

rsz_like

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK –CLICK AICI SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA. NOU – ACUM AVEM O PAGINA SI DE GOOGLE PLUS – CLICK AICI.

 

Potrivit Ordinului ANAF nr.3001/2014, sediile secundare ale contribuabililor mijlocii sunt administrate de administratiile judetene ale finantelor publice si de Directia generala regionala a finantelor publice Bucuresti, prin Administratia fiscala pentru contribuabilii mijlocii, dupa caz, in a caror raza teritoriala isi are domiciliul fiscal contribuabilul care le-a infiintat.

Anterior modificarilor aduse de Ordinul ANAF nr.3001/2014, sediile secundare ale contribuabililor mijlocii erau administrate de administratiile judetene ale finantelor publice si Directia generala regionala a finantelor publice Bucuresti prin Administratia fiscala pentru contribuabilii mijlocii, in a caror raza teritoriala acestea isi desfasurau activitatea.

(Visited 245 times, 2 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


2 + one =

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 5.372 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor.