145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca

145 modele

Inspectorii de munca, in caz de control, va pot amenda pentru lipsa unor documente sau pentru intocmirea incorecta a acestora. In plus, nerespectarea de catre angajator a procedurilor privind incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca, precum si in ceea ce priveste continutul documentelor intocmite, poate duce la nulitatea masurilor luate, constatata de instanta.

Lucrarea “145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca”, actualizata 2017, vine in ajutorul angajatorilor oferind, in cele 314 de pagini, 145 de modele si formulare absolut necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca, impartite pe domenii pentru a putea fi usor de folosit, cu explicati si sfaturi, astfel incat orice document intocmit sa fie in acord cu reglementarile impuse de legislatia muncii, fara a risca nulitatea masurii.

De ce sa achizitionati lucrarea “145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca”?

* gasiti 145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca care au trecut testul a zeci de controale ITM;
* documentele sunt editabile si contin indicatii si sfaturi pentru a fi completate corect si folosite in orice unitate;
* aveti siguranta intocmirii unor documente complete, care respecta prevederile legale actualizate la zi;
* lucrarea este livrata atat in format pdf cat si in format word, fiind usor de utilizat.

Lucrarea “145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca” cuprinde urmatoarele modele si formulare:

I. Modele si formulare necesare la incheierea contractului individual de munca
1.1 Cerere de angajare
1.2 Contract de confidentialitate incheiat prealabil incheierii contractului individual de munca
1.3 Fisa de informare a salariatului la angajare cu desfasurarea activitatii in tara
1.4 Fisa de informare a salariatului la angajare cu desfasurarea activitatii in strainatate
1.5 Fisa de solicitare a controlului medical la angajare
1.6 Fisa de identificare a factorilor de risc profesional
1.7 Contract individual de munca (model cadru)
1.8 Contract individual de munca (model complex)
1.9 Acord de confidentialitate (anexa la contractul individual de munca)
1.10 Fisa postului (model cadru)
1.11 Anexa la fisa postului cu privire la obligatiile ce revin angajatului in domeniul securitatii si sanatatii in munca, apararii impotriva incendiilor si situatiilor de urgenta
1.12 Proces verbal de predare-primire bunuri necesare pentru desfasurarea activitatii
1.13 Comunicare catre Agentia Teritoriala de Ocupare a Fortei de Munca privind ocuparea locurilor de munca declarate vacante

II. Modele si formulare necesare la modificarea contractului individual de munca
2.1 Fisa de informare a salariatului la modificarea contractului individual de munca
2.2 Act aditional la contractul individual de munca (model general)
2.3 Act aditional la contractul individual de munca – modificarea duratei contractului
2.4 Act aditional la contractul individual de munca – modificarea locului de munca
2.5 Act aditional la contractul individual de munca – clauza de mobilitate
2.6 Decizie de delegare a salariatului intr-un alt loc de munca decat cel prevazut in contractul individual de munca
2.7 Comunicare privind prelungirea delegarii
2.8 Cerere de detasare
2.9 Acord de detasare
2.10 Decizie de detasare a salariatului intr-un alt loc de munca decat cel prevazut in contractul individual de munca
2.11 Comunicare privind prelungirea detasarii
2.12 Act aditional la contractul individual de munca – modificarea felului muncii
2.13 Act aditional la contractul individual de munca – modificarea criteriilor de evaluare a activitatii profesioanale a salariatului
2.14 Act aditional la contractul individual de munca – modificarea salariului
2.15 Decizie colectiva de majorare a salariului minim
2.16 Act aditional la contractul individual de munca – modificarea timpului de munca
2.17 Act aditional la contractul individual de munca – modificarea numarului de zile a concediului de odihna
2.18 Act aditional la contractul individual de munca – clauza de neconcurenta
2.19 Act aditional la contractul individual de munca – clauza de confidentialitate
2.20 Act aditional la contractul individual de munca – clauza cu privire la formarea profesionala
2.21 Decizie de modificare temporara a locului si/sau felului muncii in caz de forta majora
2.22 Decizie de modificare temporara a felului muncii cu titlu de sanctiune disciplinara
2.23 Decizie de modificare temporara a locului si/sau felului muncii ca masura de protectie a salariatului

III. Modele si formulare necesare la suspendarea contractului individual de munca
3.1 Decizie de suspendare a contractului individual de munca (model general)
3.2 Decizie de incetare a suspendarii contractului individual de munca (model general)
3.3 Decizie de constatare a suspendarii contractului individual de munca pe durata concediului de maternitate
3.4 Decizie de constatare a suspendarii contractului individual de munca pe durata concediului pentru incapacitate temporara de munca
3.5 Decizie de constatare a suspendarii contractului individual de munca pe durata carantinei
3.6 Decizie de constatare a suspendarii contractului individual de munca pe durata exercitarii unei functii in cadrul unei autoritati executive, legislative ori judecatoresti
3.7 Decizie de constatare a suspendarii contractului individual de munca pe durata indeplinirii unei functii de conducere salarizate in sindicat
3.8 Decizie de constatare a suspendarii contractului individual de munca in caz de forta majora
3.9 Decizie de constatare a suspendarii contractului individual de munca in cazul in care salariatul este arestat preventiv
3.10 Decizie de constatare a suspendarii contractului individual de munca de la data expirarii perioadei pentru care au fost emise avizele, autorizatiile ori atestarile necesare pentru exercitarea profesiei
3.11 Cerere de concediu pentru crestere copil
3.12 Decizie de suspendare a contractului individual de munca in cazul concediului pentru cresterea copilului
3.13 Cerere de concediu pentru ingrijirea copilului bolnav
3.14 Decizie de suspendare a contractului individual de munca in cazul concediului pentru ingrijirea copilului bolnav
3.15 Cerere de concediu paternal
3.16 Decizie de suspendare a contractului individual de munca in cazul concediului paternal
3.17 Cerere de concediu pentru formare profesionala
3.18 Decizie de suspendare a contractului individual de munca in cazul concediului pentru formare profesionala
3.19 Cerere de suspendare a contractului individual de munca pe durata exercitarii unor functii elective in cadrul organismelor profesionale constituite la nivel central sau local, pe durata mandatului
3.20 Decizie de suspendare a contractului individual de munca pe durata exercitarii unor functii elective in cadrul organismelor profesionale constituite la nivel central sau local, pe durata mandatului
3.21 Decizie de suspendare a contractului individual de munca pe durata participarii la greva
3.22 Decizie de suspendare a contractului individual de munca in situatia absentelor nemotivate
3.23 Decizie de suspendare a contractului individual de munca pe durata cercetarii disciplinare prealabile
3.24 Decizie de suspendare a contractului individual de munca in cazul in care angajatorul a formulat plangere penala impotriva salariatului/salariatul a fost trimis in judecata pentru fapte penale incompatibile cu functia detinuta, pana la ramanerea definitiva a hotararii judecatoresti
3.25 Decizie de suspendare a contractului individual de munca in cazul intreruperii sau reducerii temporare a activitatii
3.26 Decizie privind reducerea programului saptamanal de lucru cu o zi in cazul reducerii temporare a activitatii
3.27 Decizie de suspendare a contractului individual de munca in cazul in care impotriva salariatului s-a luat masura controlului judiciar/controlului judiciar pe cautiune/salariatul este arestat la domiciliu
3.28 Decizie de suspendare a contractului individual de munca pe durata detasarii salariatului intr-un alt loc de munca decat cel prevazut in contractul individual de munca
3.29 Decizie de suspendare a contractului individual de munca pe durata suspendarii de catre autoritatile competente a avizelor, autorizatiilor sau atestarilor necesare pentru exercitarea profesiilor
3.30 Cerere de concediu fara plata
3.31 Decizie de suspendare a contractului individual de munca in cazul concediului fara plata
3.32 Cerere de concediu fara plata pentru studii
3.33 Decizie de suspendare a contractului individual de munca in cazul concediului fara plata pentru studii

IV. Modele si formulare necesare la procedura cercetarii disciplinare prealabile
4.1 Referat privind constatarea savarsirii unei abateri disciplinare
4.2 Decizie privind aplicarea sanctiunilor disciplinare (avertisment scris)
4.3 Decizie privind desemnarea persoanei/constituirea comisiei de cercetare disciplinara
4.4 Convocarea salariatului pentru cercetarea disciplinara
4.5 Proces verbal privind desfasurarea prodecedurii cercetarii disciplinare prealabile
4.6 Decizie de aplicare a sanctiunilor disciplinare altele decat desfacerea disciplinara a contractului individual de munca
4.7 Decizie privind radierea sanctiunii disciplinare

V. Modele si formulare necesare la incetarea contractului individual de munca
5.1 Notificare privind incetarea contractului individual de munca pe durata sau la sfarsitul perioadei de proba din initiativa angajatorului
5.2 Notificare privind incetarea contractului individual de munca pe durata sau la sfarsitul perioadei de proba din initiativa salariatului
5.3 Cerere de incetare a contractului individual de munca cu acordul partilor la initiativa salariatului
5.4 Propunere de incetare a contractului individual de munca cu acordul partilor la initiativa angajatorului
5.5 Decizie de incetare a contractului individual de munca cu acordul partilor
5.6 Cerere de incetare a contractului individual de munca prin demisie
5.7 Decizie de incetare a contractului individual de munca prin demisie
5.8 Notificare preaviz concediere pentru motive care nu tin de persoana salariatului
5.9 Decizie de concediere pentru motive care nu tin de persoana salariatului (concediere individuala)
5.10 Notificare catre sindicat/reprezentantii salariatilor privind intentia de a efectua concedieri colective
5.11 Notificare catre ITM si ATOFM privind decizia de aplicare a masurii de concediere
5.12 Decizie de concediere pentru motive care nu tin de persoana salariatului (concediere colectiva)
5.13 Comunicare catre fostul salariat despre reinfiintarea postului
5.14 Propunere de ocupare a unui loc de munca vacant in cazul concedierii pentru necorespundere profesionala, inaptitudine fizica si/sau psihica, reintegrare in functia ocupata a unui salariat concediat
5.15 Notificare catre Agentia Teritoriala de Ocupare a Fortei de Munca in vederea redistribuirii salariatului corespunzator pregatirii profesionale/capacitatii de munca
5.16 Notificare preaviz concediere pentru inaptitudine fizica si/sau psihica
5.17 Decizie de concediere pentru inaptitudine fizica si/sau psihica
5.18 Notificare preaviz concediere pentru necorespundere profesionala
5.19 Decizie de concediere pentru necorespundere profesionala
5.20 Decizie de concediere in cazul arestarii preventive sau arestarii la domiciliu a salariatului pentru o perioada mai mare de 30 de zile
5.21 Decizie privind sanctionarea disciplinara prin desfacerea disciplinara a contractului individual de munca
5.22 Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca ca urmare a pensionarii
5.23 Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca ca urmare a constatarii nulitatii absolute a contractului individual de munca
5.24 Act de constatare a nulitatii contractului individual de munca ca urmare a acordului partilor
5.25 Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca ca urmare a admiterii cererii de reintegrare in functia ocupata de salariat a unei persoane concediate nelegal sau pentru motive neintemeiate
5.26 Decizie de reintegrare in functie a salariatului concediat nelegal sau pentru motive neintemeiate
5.27 Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca a salariatului concediat nelegal sau pentru motive neintemeiate daca nu este ceruta reintegrara in functie
5.28 Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca ca urmare a condamnarii la executarea unei pedepse private de libertate
5.29 Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca ca urmare a retragerii de catre autoritatile sau organismele competente a avizelor, autorizatiilor ori atestarilor necesare pentru exercitarea profesiei
5.30 Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca ca urmare a interzicerii exercitarii unei profesii sau a unei functii
5.31 Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca ca urmare a expirarii contractului individual de munca incheiat pe durata determinata
5.32 Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca ca urmare a retragerii acordului parintilor sau reprezentantilor legali, in cazul salariatilor cu varsta cuprinsa intre 15 si 16 ani
5.33 Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca la data decesului salariatului
5.34 Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca la depasirea termenului de 6 luni de la expirarea perioadei de valabilitate a avizelor, autorizatiilor ori atestarilor necesare pentru exercitarea profesiei
5.35 Adeverinta de vechime in munca
5.36 Adeverinta tip eliberata de angajator pentru stabilirea stagiului de cotizare in ceea ce priveste contributia la somaj
5.37 Proces verbal de predare-primire bunuri la incetarea contractului individual de munca
5.38 Nota de lichidare
5.39 Comunicare catre Agentia Teritoriala de Ocupare a Fortei de Munca privind situatia locurilor de munca vacante

VI. Modele de declaratii
6.1 Declaratie pe propria raspundere privind functia de baza
6.2 Declaratie pe propria raspundere in vederea acordarii de deduceri personale
6.3 Declaratie pe propria raspundere a persoanei aflate in intretinere
6.4 Declaratie pe propria raspundere a celuilalt sot ca nu beneficiaza de deducere personala pentru acel copil major
6.5 Declaratie pe propria raspundere privind apartenenta la o casa de sanatate
6.6 Declaratie pe propria raspundere asigurat
6.7 Declaratie pe propria raspundere coasigurat
6.8 Declaratie privind folosirea autovehiculului
6.9 Declaratie pe propria raspundere privind indicarea adresei unde locuieste efectiv

VII. Modele de adeverinte (altele decat la incetarea contractului individual de munca)
7.1 Adeverinta salariat (model general)
7.2 Adeverinta asigurat pentru medicul de familie/spital (model cadru)
7.3 Adeverinta asigurat pentru medicul de familie/spital (model complex)
7.4 Adeverinta din care sa rezulte numarul de zile de concediu medical pentru incapacitate temporara de munca avute in ultimele 12 luni, necesara in vederea acordarii certificatelor de concediu medical
7.5 Adeverinta tip pentru acordarea indemnizatiei lunare pentru cresterea copilului
7.6 Avederinta tip pentru acordarea stimulentului de insertie
7.7 Adeverinta cu veniturile din ultimele 6 luni inainte de incetarea raportului de munca, pe baza carora s-a calculat contributia pentru concedii si indemnizatii
7.8 Adeverinta privind impozitul pe veniturile din salarii pentru anul …….. (model ce inlocuieste fisa fiscala)
7.9 Adeverinta privind faptul ca salariatul beneficiaza/nu beneficiaza de deducere personala pentru acel copil major

VIII. Modele si formulare necesare la intocmirea, completarea si transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor
8.1 Decizie de numire persoana pentru completarea si transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor
8.2 Informare catre Inspectoratul Teritorial de Munca despre incheierea contractului cu prestatorul care a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului general de evidenta a salariatilor
8.3 Informare catre Inspectoratul Teritorial de munca despre incetarea/rezilierea contractului cu prestatorul care a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului general de evidenta a salariatilor
8.4 Adresa tip de inaintare catre Inspectoratul Teritorial de Munca a registrului general de evidenta a salariatilor
8.5 Cerere tip pentru obtinerea parolei in vederea accesului online la registrul de evidenta electronica a salariatilor

IX. Modele necesare in cazul concediilor de odihna si a evenimanetelor familiale deosebite
9.1 Decizie si situatie privind programarea concediilor de odihna
9.2 Cerere de concediu odihna
9.3 Cerere de intrerupere a concediului de odihna
9.4 Decizie de rechemare a salariatului din concediul de odihna
9.5 Cerere de concediu pentru evenimente familiale deosebite

X. Modele necesare in cazul unei salariate gravide
10.1 Informare asupra starii fiziologice de graviditate a salariatei
10.2 Instiintare catre medicul de medicina muncii asupra starii de graviditate a salariatei
10.3 Instiintare catre Inspectoratul Teritoria de Munca asupra starii de graviditate a salariatei

Istoric actualizari

Actualizare 12 (30.01.2017):
– au fost aduse actualizari notelor de subsol a formularului “Decizie colectiva de majorare a salariului minim” privind modificarea salariului minim de la 1 februarie 2017, in baza HG nr.1/2017 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata, publicata in Monitorul Oficial nr.15 din 6 ianuarie 2017.
– s-au actualizat, in notele de subsol, trimiterile la HG nr.500/2011 in baza modificarilor aduse prin  HG nr.877/2016 pentru modificarea si completarea HG nr.500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor si pentru aplicarea unitara a unor dispozitii legale, publicata in Monitorul Oficial nr.963 din 28 noiembrie 2016.
– s-a eliminat din lucare Decizia de suspendare a conontractului individual de munca pe durata cercetarii disciplinare, in baza Deciziei CCR nr.261/2016 privind neconstitutionalitatea suspendarii contractului de munca pe durata cercetarii disciplinare, decizie publicata in Monitorul Oficial nr.511 din 7 iulie 2016, chiar daca Codul muncii nu a fost actualizat in acest sens.
– s-a elimeinat din lucrare Decizia de suspendare a contractului individual de munca in situatia in care angajatorul a formulat plangere penala impotriva salariatului, in baza Deciziei CCR  nr.279/2015  referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art.52 alin.(1) lit.b) din Legea nr.53/2003 – Codul muncii,  publicata in Monitorul Oficial nr.431 din 17 iunie 2015, chiar daca Codul muncii nu a fost actualizat in acest sens.
– au fost aduse actualizari formularului 2.11 (Comunicare privind prelungirea detasarii) in sensul ca in prezent, dupa modificarea HG nr.500/2011 prin HG nr.877/2016, aplicatia Revisal permite prelungirea suspendarii contractului de munca pe durata detasarii.

Actualizare 11 (05.12.2016):
– a fost adaugata o nota de subsol la formularul 5.35 (Adeverinta de vechime in munca) privind obligativitatea angajatorilor de a elibera adeverinta de vechime la incetarea contractului de munca, in baza HG nr.877/2016 pentru modificarea si completarea HG nr.500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor si pentru aplicarea unitara a unor dispozitii legale, publicata in Monitorul Oficial nr.963 din 28 noiembrie 2016.
– a fost actualizat formularul 8.1 (Decizie de numire persoana pentru completarea si transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor), in baza HG nr.877/2016 pentru modificarea si completarea HG nr.500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor si pentru aplicarea unitara a unor dispozitii legale, publicata in Monitorul Oficial nr.963 din 28 noiembrie 2016.

Actualizare 10 (15.08.2016):
– au fost adaugate doua modele de documente (model cerere concediu de acomodare si model decizie suspendare contract de munca pe durata concediului de acomodare adoptie),  in baza prevederilor Legii nr.57/2016 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2004 privind procedura adoptiei, precum si a altor acte normative, publicata in Monitorul Oficial nr. 283 din 14 aprilie 2016, in vigoare de la 12.08.2016.

 Actualizare 9 (13.07.2016):
– a fost completata nota de subsol la formularului 3.22 – Decizie de suspendare a contractului individual de munca in situatia absentelor nemotivate prin care s-a atras atentia asupra Deciziei CCR nr.261/2016 privind neconstitutionalitatea suspendarii contractului de munca pe durata cercetarii disciplinare, decizie publicata in Monitorul Oficial nr.511 din 7 iulie 2016;
– a fost completata, la “Baza legala”, data publicarii in Monitorul Oficial a Deciziei CCR nr.261/2016.

 Actualizare 8 (04.07.2016):
– au fost aduse actualizari si/sau au fost adaugate note de subsol documentelor privind concediul pentru cresterea copilului, in baza modificarilor si completarilor aduse OUG nr.111/2010 si Normelor de aplicare, in vigoare de la 1 iulie 2016;
– a fost adaugata o nota de subsol formularului 3.22 – Decizie de suspendare a contractului individual de munca in situatia absentelor nemotivate prin care s-a atras atentia asupra Deciziei CCR privind neconstitutionalitatea suspendarii contractului de munca pe durata cercetarii disciplinare, decizie nepublicata inca in Monitorul Oficial;
– s-a inlocuit titlul deciziilor de suspendare de drept a contractului de munca din “Decizie de suspendare de drept a contractului individual de munca …” in “Decizie de constatare a suspendarii de drept a contractului individual de munca …”; s-a renuntat la articolul din deciziile de constatare a suspendarii de drept a contractului de munca care prevedea modul si termenul de contestare si s-au adaugat note de subsol cu explicatii in acest sens.
– s-au actualizat si s-au adaugat note de subsol formularelor privind concedierea pentru necorespundere fizica si/sau psihica in baza Deciziei nr. 7/2016 prin care ICCJ a a stabiltit ca prin decizie a organelor de expertiza medicala, prin care se constata inaptitudinea fizica si/sau psihica a salariatului, se intelege rezultatul evaluarii medicului specialist de medicina muncii privind aptitudinea in munca, constand in fisa de aptitudine, necontestata sau devenita definitiva dupa contestare, prin emiterea deciziei de catre entitatea cu atributii legale in acest sens;
– s-a inlocuit titlul deciziiilor de incetare de drept a contractului de munca din “Decizie de incetare de drept a contractului individual de munca …” in “Decizie de constatare a incetarii de drept a contractului individual de munca …”. S-a renuntat la articolul din deciziile de constatre a incetarii de drept a contractului de munca care prevedea modul si termenul de contestare si s-au adaugat note de subsol cu explicatii in acest sens.

Actualizare 7 (26.02.2016)
– a fost actualizat modelul de Declaratie pe propria raspundere asigurat prin actualizarea articolului din Legea nr.95/2006, republicata.

Actualizare 6 (25.01.2016):
– a fost introdus un nou formular – adeverinta din care sa rezulte numarul de zile de concediu medical pentru incapacitate temporara de munca avute in ultimele 12 luni, necesara pentru eliberarea de concedii medicale, in baza Ordinului Ministerului Sanatatii si al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr.43/8/2016, publicat in Monitorul Oficial nr. 46 din 20 ianuarie 2016, pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a prevederilor OUG nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate.

Actualizare 5 (18.01.2016):
– au fost aduse actualizari documentului pentru a reflecta prevederile Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, publicata in Monitorul Oficial nr.688 din 10 septembrie 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, si a HG nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, publicata in Monitorul Oficial nr.22 din 13 ianuarie 2016.
– au fost aduse actualizari documentului privind salariul minim de la 01.05.2016, in baza HG nr.1017/2015 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata, publicata in Monitorul Oficial nr.987 din 31 decembrie 2015.

Actualizare 4 (03.08.2015):
– au fost aduse actualizari documentului pentru a reflecta Decizia Curtii Constitutionale nr. 279 din 23 aprilie 2015 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 52 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, publicata in Monitorul Oficial nr.431 din 17 iunie 2015.

Actualizare 3 (11.05.2015):
– au fost aduse actualizari documentului pentru a reflecta modificarile si completarile aduse Codului muncii prin Legea nr.97/2015 pentru modificarea art. 137 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, publicata in Monitorul Oficial nr.316 din 8 mai 2015.

Actualizare 2 (26.01.2015):
– au fost aduse actualizari documentului pentru a reflecta modificarile si completarile aduse Codului muncii prin Legea nr.12/2015, publicata in Monitorul Oficial nr.52 din 22 ianuarie 2015.

Actualizare 1 (05.01.2015):
– au fost aduse modificari modelului de decizie colectiva de majorare a salariului minim, in conformitate cu prevederile HG nr.1091/2014 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata.

Intocmirea si publicarea documentului (08.12.2014).

DEMO_CCM

Pentru a va convinge de utilitatea lucrarii, vedeti aici varianta DEMO.

 

Autor
savciuc1Elena Savciuc, expert legislatia muncii.
* Experienta de peste 9 ani in domeniul resurselor umane in companii cu peste 50 de angajati din industria prelucratoare si constructii
* Master “Dreptul muncii, relatii de munca si industriale” – Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti
* Curs “Expert legislatia muncii” – Uniunea Nationala a Expertilor in Legislatia Muncii, in parteneriat cu LEXAcademy
* Curs “Inspector de specialitate protectia muncii”
* Curs “Inspector Resurse Umane”

Comandati chiar acum lucrarea “145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca”

cumpara

Pret: 89 lei .

Pachetul actualizari: 109 lei (lucrare + 2 ani actualizari pe e-mail in cazul modificarilor legislative sau imbunatatirea modelelor)

Livrare: in casuta de email, in format word si pdf

Plata: prin ordin de plata, depunere numerar

In cazul in care se doreste primirea lucrarii si a facturii fiscale prin curier, lucrarea comandata se va inscriptiona pe CD (in format DOC si PDF), iar plata transportului se va suporta de cumparator. Plata transportului se va suporta de vanzator numai pentru comenzi care depasesc 100 lei.

Cum poti comanda “145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca”?
– completeaza campurile din formularul de mai jos;
– dupa finalizarea comenzii, vei primi pe adresa de e-mail comunicata in formularul de comanda factura proforma pentru a putea efectua plata;
– achita contravaloarea lucrarii in contul RO13 CECE B202 30RO N366 6480, deschis la CEC Bank, pentru SC HEAD TO HEAD CONSULTING SRL, cod fiscal 18706816;
– livrarea lucrarii se efectueaza pe adresa de e-mail completata in formularul de comanda imediat dupa confirmarea platii (in maximum 24 de ore).
– o data cu livrarea comenzii vei primi si factura fiscala.

suna_acumPentru informatii suplimentare ne puteti contacta la nr.telefon: 0741764407.

Formular comanda

(Visited 8,519 times, 11 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


− 7 = one

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 4.578 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor.