Unde se depune formularului 150 pentru utilizarea semnaturii electronice si ce documente se anexeaza?

Formularul 150 – Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat, utilizat pentru obtinerea dreptului de acces la serviciul de depunere on line a declaratiilor fiscale, se depune la orice unitatea fiscala insotit de:

Vezi aici lucrarile din Libraria contabun.ro

– documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie;
– documentul, in original si in copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului (acest document poate fi Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor sau Statutul societatii comerciale – se depune in situatia in care titularul certificatului calificat are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat);
– documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil (acest document se depune in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat).

Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala.

Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face de regula prin e-mail, pe adresa comunicata in formularul 150, in termen de 1-7 zile lucratoare de la depunerea documentatiei la organul fiscal, neprimirea acesteia de catre contribuabil nu reprezinta un obstacol procedural, tehnic sau de alta natura, pentru depunerea declaratiilor.

(Visited 257 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


8 × six =

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 4.567 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor.