Unde gasim modele si formulare care sa cuprinda toate situatiile privind intocmirea, modificarea, suspendarea si incetarea contractelor de munca ?

In cazul unui control, inspectorii de munca pot amenda angajatorul pentru lipsa unor documente sau pentru intocmirea incorecta a acestora. In plus, nerespectarea de catre angajator a procedurilor privind incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca, precum si in ceea ce priveste continutul documentelor intocmite, poate duce la nulitatea masurilor luate, constatata de instanta.

Unde gasiti modele si formulare care sa cuprinda toate situatiile privind intocmirea, modificarea, suspendarea si incetarea contractelor de munca?

Unele formulare, cele generale, pot fi gasite si gratuit pe diverse site-uri. Totusi, majoritatea, ca sa nu spun aproape toate, nu sunt actualizate, sunt incomplete si va pot incurca mai rau sau chiar genera probleme daca nu sunteti la curent cu modificarile legislative ca sa le actualizati, imbunatatiti. Altele, mai specifice, nu pot fi gasite gratuit, ci doar contracost.

Intrucat am observat aceasta problema, atat a formularelor neactualizate sau incomplete, cat si lipsa unor modele de documente mai specifice, am decis sa vin in ajutorul specialistilor in relatii de munca, inspectorilor de resurse umane, contabililor cu lucrarea “145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca”.

Aceasta lucrare ofera, in cele 314 de pagini, 145 de modele si formulare absolut necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca, actualizate la zi, impartite pe domenii pentru a putea fi usor de folosit, cu explicati si sfaturi, astfel incat orice document intocmit sa fie in acord cu reglementarile impuse de legislatia muncii, fara a risca nulitatea masurii sau amenda inspectorilor de munca.

Lucrarea este livrata atat in format PDF cat si in format DOC si este usor de utilizat si personalizat la nivelul angajatorilor.

Cele 145 de modele si formulare din lucrare sunt impartite in 10 capitole, dupa cum urmeaza:

I. Modele si formulare necesare la incheierea contractului individual de munca

II. Modele si formulare necesare la modificarea contractului individual de munca

III. Modele si formulare necesare la suspendarea contractului individual de munca

IV. Modele si formulare necesare la procedura cercetarii disciplinare prealabile

V. Modele si formulare necesare la incetarea contractului individual de munca

VI. Modele de declaratii

VII. Modele de adeverinte (altele decat la incetarea contractului individual de munca)

VIII. Modele si formulare necesare la intocmirea, completarea si transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor

IX. Modele necesare in cazul concediilor de odihna si a evenimanetelor familiale deosebite

X. Modele necesare in cazul unei salariate gravide

Detalii despre lucrare, pretul, modul in care poate fi achizitionata gasiti aici: 145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca.

Pentru detalii suplimentare puteti sa ne contactati la numarul de telefon 0741764407 sau la adresa de e-mail office@contabun.ro.

Va garantez o lucrare profesionist intocmita, actualizata in baza prevederilor legislative la zi, usor de folosit si personalizat la nivelul angajatorului. Aceasta lucrare nu trebuie sa lipseasca din calculatorul specialistilor in relatii de munca.

Cu respect,
Elena Savciuc
Expert legislatia muncii

(Visited 269 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


three − 1 =

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 4.745 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor.