Noi reguli privind obligatia folosirii stampilei

ANAF aduce la cunostinta contribuabililor faptul ca, in Monitorul Oficial al Romaniei nr.507/ 30.06.2017 a fost publicata OUG nr.49/ 2017 pentru modificarea si completarea OG nr.17/ 2015 privind reglementarea unor masuri fiscal-bugetare si completarea unor acte normative.

Ordonanta in discutie va intra in vigoare la data de 30 iulie 2017.

* Regulament intern: model si documente conexe
* Dosarul personal al salariatului – acte, modele si formulare necesare

Incepand cu aceasta data, nici persoanele fizice, nici persoanele juridice de drept privat si entitatile fara personalitate juridica nu vor mai fi obligate sa stampileze contractele depuse, emise sau incheiate in relatia cu institutiile sau autoritatile publice.

In acest context, in conformitate cu prevederile noului act normativ, solicitarea stampilarii declaratiilor, cererilor, contractelor sau a altor documente sau inscrisuri de catre o persoana din cadrul institutiilor sau autoritatilor publice va fi considerata abatere disciplinara.

Mai trebuie subliniat faptul ca obligatia stampilarii ramane valabila in continuare pentru persoanele juridice de drept public.

(Visited 1,602 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


8 − one =

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 5.372 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor.