OPANAF nr.627/2018: declaratie pentru utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale

In Monitorul Oficial Partea I nr.238 din 19 martie 2018 a fost publicat OPANAF nr.627/08.03.2018 privind aprobarea procedurii de transmitere a datelor prevazute la art. 3 alin. (1) lit. a) sau art. 3 alin. (2) lit. a), b) sau c), dupa caz, respectiv cele prevazute la art. 3 alin. (1) lit. b) și c) din anexa nr. 11 la Normele metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 479/2003, catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala.

*(EDITABIL) Regulament intern: model si documente conexe
*(EDITABIL) 145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca

Utilizatorii caselor de marcat cu jurnal electronic vor avea obligatia de a transmite urmatoarele date, pana la data de 20 a lunii pentru luna anterioara: datele din bonul fiscal; datele din raportul fiscal de inchidere zilnica; informatii referitoare la pornirea/oprirea aparatului de marcat electronic fiscal, incetarea functionarii acestuia in urma unor evenimente de tipul lipsa curentului electric sau intreruperea conexiunii la internet, precum si cu privire la repunerea in functiune/reconectarea aparatului.

Din 1 iunie 2018, marii contribuabili și contribuabilii mijlocii vor trebui sa foloseasca numai aparate de marcat cu jurnal electronic. De la 1 august 2018, obligatia se va aplica și contribuabililor mici.

 

Descarca de aici OPANAF nr.627/2018, in format PDF

 

(Visited 1,038 times, 6 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


one + 5 =

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 6.169 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor.