(PDF) Ghidul caselor de marcat a fost actualizat de ANAF

Pe site-ul ANAF a fost actualizat Ghidul cu privire la inregistrarea informatiilor privind aparatele de marcat electronice fiscala, precum si la emiterea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare.

*(EDITABIL)145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea CIM, actualizat la zi
*(EDITABIL)Regulament intern: model si documente conexe , actualizat la zi

“Formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale produse, importate sau
achizitionate intracomunitar si a aparatelor de marcat electronice fiscale adaptate pentru a corespunde prevederilor art. 3 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si care au obtinut avizul tehnic favorabil”, denumit in continuare formularul „F4101”, este utilizat pentru transmiterea informatiilor necesare inregistrarii aparatelor de marcat electronice fiscale:
−produse,
−importate,
−achizitionate intracomunitar,
−adaptate pentru a corespunde prevederilor art. 3 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si care au obtinut avizul tehnic favorabil.

Completarea formularului „F4101” se efectueaza cu ajutorul programului de asistenta pus la dispozitie de catre Centrul National pentru Informatii Financiare, disponibil pe portalul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in cadrul sectiunii „Declaratii Electronice”.

Formularul „F4101” completat cu toate informatiile solicitate cu ajutorul programului de asistenta
si validat, in format PDF cu fisier XML atasat, semnat cu certificat digital calificat
−poate contine informatii privind unul sau mai multe aparate de marcat electronice fiscale;
−trebuie comunicat organului fiscal competent prin mijloace electronice de transmitere la distanta, in termen de 5 zile lucratoare de la data inregistrarii in gestiune a intrarii aparatelor de marcat electronice fiscale produse, importate sau achizitionate intracomunitar, pe baza documentelor intocmite in acest scop in conformitate cu prevederile legale.

Descarca de aici, in format PDF, Ghidul caselor de marcat.

Contabun.ro a mai publicat si:
*HG 701/2018: contraventie case de marcat introdusa in Legea prevenirii
*ANAF: Numarul de identificare a noilor case de marcat poate fi obtinut prin Spatiul Privat Virtual
*ANAF: Procedura de transmitere a datelor din casele de marcat electronice

(Visited 448 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


6 × three =

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 6.287 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor. Datele personale vor fi folosite exclusiv in scopul declarat.