Regulament intern cu masuri covid, editabil

Potrivit prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr.319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, angajatorul este obligat sa ia toate masurile necesare pentru protejarea vietii si sanatatii salariatilor si sa asigure securitatea si sanatatea salariatilor in toate aspectele legate de munca. In acest sens, angajatorul asigura planificarea, organizarea si mijloacele necesare activitatii de prevenire si protectie in cadrul societatii.

*(EDITABIL) Regulament intern: model si documente conexe, actualizat la zi

Angajatorul are obligatia sa asigure salariatilor sai conditii normale de munca si igiena, de natura sa le ocroteasca sanatatea si integritatea fizica si psihica.

Masurile privind securitatea si sanatatea in munca nu pot sa determine, in niciun caz,
obligatii financiare pentru salariati.

Astfel, in cadrul propriilor responsabilitati, angajatorul va lua masurile necesare pentru protejarea securitatii si sanatatii salariatilor, inclusiv pentru activitatile de prevenire a riscurilor profesionale, de informare si pregatire, precum si pentru punerea in aplicare a organizarii protectiei muncii si mijloacelor necesare acesteia.

Potrivit prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr.319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Regulamentului intern, salariatii, la randul lor, au obligatia sa-si desfasoare activitatea in conformitate cu pregatirea si instruirea lor, precum si cu instructiunile primite din partea angajatorului, astfel incat sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala atat propria persoana, cat si alte persoane care pot fi afectate de actiunile sau omisiunile sale in timpul procesului de munca.

Avand in vedere prevederile Legii nr.55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, ale Ordinului nr.3577/831/2020 privind masurile pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus SARS-CoV-2 si pentru asigurarea desfasurarii activitatii la locul de munca in conditii de securitate si sanatate in munca pe perioada starii de alerta, ale Ordinului nr.874/81/2020 privind instituirea obligativitatii purtarii mastii de protectie, a triajului epidemiologic si dezinfectarea obligatorie a mainilor pentru prevenirea contaminarii cu virusul SARS-CoV-2, dar si prevederile altor acte normative care reglementeaza masuri pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus SARS CoV-2 si pentru asigurarea desfasurarii activitatii in conditii de siguranta pe durata starii de alerta, va propunem lucrarea “Regulament intern: model si documente conexe” actualizata iunie 2020, unde gasiti:
– un model de regulament intern in format editabil, actualizat la 02.06.2020, care trebuie doar personalizat si folosit;
– o serie de drepturi si obligatii particulare care nu sunt indicate la art.39-40 din Codul muncii;
– gasiti enumerate fapte ce constituie abateri disciplinare, reguli, proceduri ce dezvolta prevederile generice prevazute de lege;
– gasiti si alte modele de documente necesare care trebuie sa insoteasca regulamentul intern;
– alte modele de documente necesare care trebuie sa insoteasca regulamentul intern;
– indicatii pentru a completa corect regulamentul intern;
– aveti siguranta intocmirii unui document complet, care respecta prevederile legale actualizate la zi.

Lucrarea “Regulament intern: model si documente conexe”, a fost actualizata in data de 02.06.2020 2020, dupa cum urmeaza:
Actualizare 27 (02.06.2020):
In baza prevederilor actelor normative care reglementeaza masuri pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus SARS CoV-2 si pentru asigurarea desfasurarii activitatii in conditii de siguranta pe durata starii de alerta, in completarea regulamentului intern, a fost adaugat un nou document lucrarii care se regaseste la capitolul VIII. Reguli, masuri si obligatii pentru prevenirea raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru asigurarea desfasurarii activitatii la locurile de munca organizate de SC …. SRL in conditii de securitate si sanatate in munca. Capitolele in continuarea acestui document au fost renumerotate.

Actualizare 26 (24.05.2020):
In baza prevederilor Ordinul nr.3577/831/2020 privind masurile pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus SARS-CoV-2 si pentru asigurarea desfasurarii activitatii la locul de munca in conditii de securitate si sanatate in munca, pe perioada starii de alerta, publicat in MO nr.403 din 16 mai 2020 si a Ordinului nr.874/81/2020 privind instituirea obligativitatii purtarii mastii de protectie, a triajului epidemiologic si dezinfectarea obligatorie a mainilor pentru prevenirea contaminarii cu virusul SARS-CoV-2 pe durata starii de alerta, publicat in MO nr.435 din 22 mai 2020, au fost adaugate lucrarii 4 modele de documente prin intermediul carora angajatorii sa aduca la cunostinta salariatilor masurile pentru prevenirea raspandirii coronavirusului la locurile de munca, dupa cum urmeaza:
– Recomandari universal valabile cu privire la prevenirea imbolnavirilor cu coronavirusul SARS-CoV-2.
– Regulile de conduita obligatorie pentru angajatii care intra in spatiul organizat de angajator, pe durata starii de alerta, cu privire la prevenirea imbolnavirilor cu coronavirusul SARS-CoV-2 la locurile de munca.
– Masuri de urmat pentru alte persoane decat personalul angajat care intra in spatiul organizat de angajatorul SC ….. SRL, pe durata starii de alerta, pentru prevenirea imbolnavirilor cu coronavirusul SARS-CoV-2 la locurile de munca.
– Masuri de urmat pentru angajatii SC …SRL privind prevenirea imbolnavirilor cu coronavirusul SARS-CoV-2 in situatia deplasarilor pentru indeplinirea sarcinilor de munca.

Lucrarea se livreaza la adresa de e-mail comunicata, atat in format pdf. cat si in format doc., fiind usor de utilizat.

Detalii gasiti aici: “Regulament intern: model si documente conexe”.

Alte lucrari din Libraria contabun.ro, actualizate 2020:

*(EDITABIL) Dosarul personal al salariatului – acte, modele si formulare necesare, actualizat la zi

*(EDITABIL) 145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca

* (EDITABIL) Revisal – ghid practic de completare si transmitere, actualizat la zi

(Visited 6,740 times, 4 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


seven + = 9

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 6.537 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor. Datele personale vor fi folosite exclusiv in scopul declarat.