Conectare Registrul Electronic de Evidenta a Zilierilor: info ITM

Odata cu intrarea in vigoare a Ordinului ministrului muncii si protectiei sociale nr. 1.140/2020, incepand cu data de 25 iulie 2020, beneficiarii au obligatia sa tina evidenta zilierilor in Registrul electronic de evidenta a zilierilor.

In ceea ce priveste punerea in aplicare a prevederilor Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, facem urmatoarele precizari:
Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 1.140/2020 stabileste metodologia de intocmire si transmitere a registrului electronic de evidenta a zilierilor, precum si inregistrarile care se efectueaza in acesta.
– Potrivit alin. (1) al art. V din OUG nr. 26/2019, prevederile de la art. I pct. 5 si 7 se aplica incepand cu data intrarii in vigoare a ordinului ministrului muncii si protectiei sociale, inclusiv cu cele aduse prin ordonanta de urgenta mentionata.
– Potrivit alin. (2) al art. V din OUG nr. 26/2019, la data intrarii in vigoare a ordinului ministrului muncii si protectiei sociale prevazut la art. 4^1 din Legea nr. 52/2011, anexele 1 si 2 din Legea nr.52/2011 se abroga.

*(EDITABIL) Regulament intern: model si documente conexe, actualizat la zi cu masuri civid
*(EDITABIL) 145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca

Beneficiarii pot obtine parola pentru conectare la aplicatia web aferenta Registrului electronic de evidenta a zilierilor de la inspectoratul teritorial de munca in a carui raza teritoriala isi au sediul.
Documentele necesare pentru obtinerea sau reinnoirea parolei se gasesc in textul ordinului.

Numele de utilizator si parola obtinute anterior de angajatori pentru accesarea spatiului privat al angajatorului din portalul Inspectiei Muncii, pot fi utilizate si pentru conectare la aplicatia web aferenta Registrului electronic de evidenta a zilierilor, in cazul in care acestia au calitatea de Beneficiar si utilizeaza zilieri in conditiile legii.

Registrul electronic de evidenta a zilierilor poate fi completat si transmis direct din teren de catre Beneficiar / imputernicit sau persoane desemnate de catre acesta – utilizatori, cu ajutorul aplicatiei informatice pentru dispozitive mobile, denumita „Inspectia Muncii“.

Aplicatia „Inspectia Muncii“ poate fi descarcata gratuit din Google Play sau App Store.

Registrul electronic de evidenta a zilierilor poate fi completat si transmis de catre utilizatori si prin intermediul aplicatiei web din portalul Inspectiei Muncii.

In vederea completarii si transmiterii Registrului electronic de evidenta a zilierilor, utilizatorii trebuie sa completeze si sa solicite electronic cererea de autorizare, denumita „Autorizare Acces“, si sa obtina autorizarea accesului din partea Beneficiarului.

Autorizarea accesului utilizatorilor care au transmis solicitarea electronica, se realizeaza de catre Beneficiar din portalul Inspectiei Muncii, prin conectare la aplicatia web aferenta Registrului electronic de evidenta a zilierilor.

Registrul electronic de evidenta a zilierilor trebuie transmis on-line de catre utilizatori, in conformitate cu instructiunile din manualele de utilizare ale aplicatiilor si cu prevederile ordinului ministrului muncii si protectiei sociale nr. 1.140/2020.

Registrele transmise se regasesc in baza de date centrala a sistemului informatic, organizata la nivelul Inspectiei Muncii.

Sursa: ITM Arad

(Visited 174 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


eight − 1 =

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 6.537 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor. Datele personale vor fi folosite exclusiv in scopul declarat.