Contact

Iti punem la dispozitie diferite moduri in care poti obtine ajutor despre comanda sau informatii despre lucrarile din libraria contabun.ro si/sau serviciile oferite. Alege forma preferata de comunicare din variantele de mai jos:

*Scrie-ne! Ne poti trimite intrebari pe urmatoarele adrese de email: – office@contabun.ro, contabun@yahoo.com – si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

*Suna-ne! Contacteaza-ne telefonic la numerele de telefon 0741764407  de luni pana vineri, in intervalul 08.00 – 16.00.

Ne poti contacta si completand formularul de mai jos:

Contabun.ro este un proiect al SC Head to Head Consulting SRL

Date indentificare firma

SC Head to Head Consulting SRL
Reg. Com.: J40/8525/2006
CUI: 18706816
IBAN: RO13 CECE B202 30RO N366 6480
Banca: CEC Bank – S.M. Bucuresti, Ag.Colentina
Adresa: Str.Barsanesti nr.17, Sector 6, Bucuresti

head_to_head

 

 

 

 

 

 

 

(Visited 1,349 times, 1 visits today)

126 Responses to Contact

  1. Baciu Aurora says:

    As dori sa stiu unde trebuie sa stea carnetul de munca pe perioada celor 12 luni de somaj.
    Multumesc

  2. Vali says:

    In luna iunie a acestui an am terminat masterul si mi-am luat disertatia. Din cate stiu, absolventele universitare (licentiate) beneficiaza de cele 42 zile concediu postnatal. Eu am beneficiat de somaj pana la data de 12 sept cand am nascut, iar de atunci am intrat in concediu postnatal, insa cand m-am dus la somaj pentru a-mi ridica intreruperea somajului pt dosarul de indemnizatie, m-au anuntat ca masteranda fiind nu pot beneficia de concediu postnatal. Nu inteleg cum se poate asa ceva. Din momente ce am terminat masterul inseamna ca mi-am dat licenta. Beneficiez sau nu de concediu postnatal? Conform carei legi beneficiaza de acest concediu doar licentiatele, iar masterandele nu? Masterul nu este inclus in categoria cursuri universitare? va multumesc!

  3. mihaela says:

    buna ziua..as dori sa ma lamuriti,dak s poate.Am un baietel d 7anisori,si neavand cina sa ma ajute cu cresterea lui,incerc sa ma descurc singura…mi-am bagat cartea d munk,cu salariul minim p economie,figurand doar cu 2h p zi,dar platindu-mi toate contributiile catre stat….intrebarea mea este,dak voi beneficia d indemnizatia d maternitate ptr cel de-al doilea copil si dupa kt timp(am cartea d munk d aproape 2luni si ink nu am ramas insarcinata)…va multumesc

  4. Silvia says:

    buna ziua. in perioada iul2005-iul2007 am inchiriat casa si am platit la stat impozitul pe venit; in aceasta perioada am fost angajata doar 9 luni (nov2006-iul2007); in restul perioadei trebuia sa platesc asig.de sanatate, dar nu am stiut; de abia azi am primit de la Casa Asig Sanatate decizie de impunere:2.037 lei contributie,3.006 majorari,306 penalitati.
    Ce pot face pentru a plati cit mai putin, ex. doar contributia?… Deci nu am fost niciodata anuntata ca sunt datoare la stat si nici cind am platit la administr. financiara impozitul nu mi s-a solicitat si suma de 5.5%. va multumesc

  5. Dorina says:

    Buna ziua. Cum se calculeaza indemnizatia de crestere copil in urmatorul caz?
    – Sunt insarcinata in 21 saptamani.Urmare unor probleme in sarcina la recomandarea medicului specialist voi intra in concediu de risc maternal pana la 32 saptamani, cand in mod legal am dreptul la concediu prenatal pana la data nasterii copilului.
    – La actualul loc de munca lucrez de 9 luni. Anterior acestui loc de munca am beneficiat de indemnizatie de somaj timp de 4 luni in urma disponibilizarii. Anterior perioadei de somaj am lucrat 10 ani la un alt angajator.
    – Intrebarea mea este urmatoarea: avand in vedere ca baza de calcul a indemnizatiei se calculeaza pt ultimele 12 luni de cotizatie asig soc anterioare nasterii copilului…… se va lua in calcul perioada de concediul de risc maternal… si care va fi suma pt aceasta perioada?
    Va multumesc anticipat pentru raspuns.

  6. claudia says:

    as dori sa stiu in cazul in care nu pot gasi 7 luni pentru a mi se acorda pensia de urmas dupa soul meu care l data decesului avea 35 de ani si 10 ani si 7 luni lucrate ,pt cele trei fete in varsta de 11,8 si 5 ani eu ca sotie pot plati cele 7 luni la casa de pensii ?

  7. doina says:

    Probleme la intocmirea declaratiei unice 112

    Am un administrator la o societate pe actiuni privata pe baza de contract de administrare conform Legii 31/1990 republicata.
    In anul 2007 cand contractul de administrare a intrat in vigoare, contractul individual de munca fost suspendat (respectivul administrator indeplinea functia de contabil – sef).
    Din acea data administratorul a incheiat individual contract de asigurare cu Casa de Pensii. In prezent este asigurata conform legii 263/2010, art.6, alin. 1, IV, a si contribuie conform aceleiasi legi , art. 11, alin. 3.

    Societatea platitoare a venitului retine pe stat de plata impozit pe venit si fond de sanatate.

    Pana in martie 2011 am putut completa declaratia 112, declarand doar contributia individuala la fondul de sanatate. Din aprilie in anexa 1.2 cand completez venitul asiguratului, mi se completeaza automat contributia individuala la CAS si Somaj, desi pe stat nu este retinuta.

    As dori sa ma lamuriti in legatura cu contributia individuala la cas . Daca administratorul nu datoreaza, cum pot completa declaratia 112 fara erori?
    Completand D112 intampin urmatoarele probleme:
    ATENTIE: Baza contributiei individuale de sanatate – mod de calcul eronat (S71 B.2.5+B.2.6+B.2.7)

    Daca la campurile B.2.5, B2.6, B.2.7 completez sume asa cum imi cere in atentionare atunci se calculeaza automat contributia individuala( si pt. angajator) de asig. sociale si de somaj, contributii pe care nu le datoreaza, ei platind cas in baza declaratiei de asigurare incheiata direct cu Casa de Pensii.

    MULTUMESC !

  8. andrea says:

    sotia mea este gravida in 2 luni…este angajata de 3 luni..eu am fost angajat pe data de 23.03.2011…am fost plecat 3 luni din tara din concediu….apoi am fost lichidat pe data de 02.08.2011 si reangajat pe data de 01.11.2011 as putea beneficia de concediul de crestere a copilului avand 3 luni lipsa dar nici unul nu are cei 12 luni de munca continuu

  9. Elena Gheorghiu says:

    Buna ziua,
    In urma unui accident rutier in ajunul Craciunului 2010, fiica mea in varsta de 23 de ani a ramas cu multe sechele. O persoana de calitate si cu suflet bun m-a ajutat sa deschid un cont pe numele ei prin formularul 230, prin Crucea Rosie. Intrebarea mea ar fi daca as vrea sa promovez acest formular pe internet cum ar trebui acest lucru si cat de valabile sunt ? Care sunt pasii pentru a putea sa fac acest lucru si cu ajutorul internetului?
    Va multumesc anticipat
    Cu stima,
    Elena

  10. Adriana says:

    Buna ziua, am si eu o intrebare referitoare la cons de ingrijire a copilului pana la 1 an. Baietelul meu face 1 an in 14 aprilie, cu cat timp inainte ma pot intoarce la serviciu pt a obtine acel stimulent? Si care este valoarea acestuia? Mai beneficiaza copilul si de alocatia de 200 lei?

  11. Potrivit art.7 din OUG nr.111/2010, persoanele care au optata pentru concediu de crestere copil pana la un an, in perioada in care sunt indreptatite sa beneficieze de concediul pentru cresterea copilului si indemnizatia lunara obtin venituri supuse impozitului pe venit inainte de implinirea de catre copil a varstei de un an, au dreptul la un stimulent de insertie in cuantum lunar de 1 ISR pentru perioada ramasa pana la implinirea de catre copil a varstei de 2 ani.

    1 ISR (indicator social de referintă)=500 lei.

    Copilul va primi alocatia in valoare de 200 lei pana la 2 ani.

  12. Camelia says:

    Lucrez in invatamant si am deja 25 ani vechime total (la 1 sept 2011) si am fost incadrata cu spor de vechime intre 22 si 25 ani, intrucat am fost in somaj un an de zile. E corect cum s-a procedat? Mi s-a spus ca acel an de somaj se considera intrerupere in munca. Dar daca am mai beneficiat in aceasta perioada si de 9 luni o ordonanta de guvern, fiind disponibilizata in baza unei ordonante platite? Se considera tot intrerupere si nu se ia in considerare la sporul de vechime?
    Va multumesc

  13. Rosca Monica says:

    Buna ziua, ma aflu in urmatoarea situatie:
    Am nascut intr-o zi de sambata, pe 14 ianuarie.Pana pe 13 ianuarie am fost la serviciu, nu am avut niciun fel de concediu.Concediul meu de maternitate a inceput insa, conform adeverintei medicale, luni, pe 16 ianuarie si a continuat pana in mai, timp de 126 de zile(numai postnatal)
    Care va fi situatia celor doua zile (14 ianuarie si 15 ianuarie) care au ramas “in aer”,avand in vedere ca raportarile s-au facut si nu se mai poate modifica nimic?

  14. andreistefan says:

    buna ziua. ma confrunt cu o problema la locul de munca. lucrez in turism 1 zii si 2 zile libere, si doresc sa-mi iau concediu pt 1 zii cand nu as veni la munca. anul tercut am facut cerere pt 3 zile( deoarece nu lucrand 1 zii nu am am cele 2 zile libere), dar anul asta sefa ne-a zis sa facem cerere pe 5 zile, pt ziua accea cand lipsim deoarece si zilele de sambata duminica se consedera lucratoare in turism.
    Doresc sa va intreb cum este in realitate. Va multumesc

  15. alina says:

    Buna ziua, am fost in concediu maternitate 2 ani, am terminat concediul, am mers la serviciu sa imi dau demisia si sa ma tranfer in alta parte unde aveam program mai lejer.am o luna de cand lucrez la noul loc de munca si am aflat ca sunt insarcinata in 2 luni,cum fac sa pot beneficia de indemnzatie!va multumesc

  16. Concediul de ingrijire copil intra in calculul celor 12 luni prevazute de OUG nr.111/2010.

  17. laurentiu says:

    buna ziua. ma intereseaza modaliatatea de calcul a diurnei . lucrez la firma particulara .

  18. muresan emilia says:

    Unui salariat i s-a desfacut CIM conf.art55lit c.art.65,66.69 codul muncii prin concediere colectiva la data de 18.07.2011iar in urma actiuni in instanta a acestuia a obtinut anularea deciziei de concediere si reancadrarea cu toate drepturile de care ar fi putut beneficia pana la data reacadrarii-15.05.2012.
    Intrebare:Cum se considera aceata perioada 18.07.2011-15.05.2012 si cum se trece in Revisal

  19. Potrivit art.80 din Codul muncii republicat, in cazul in care concedierea a fost efectuata in mod netemeinic sau ilegal, instanta va dispune anularea ei si va obliga angajatorul la plata unei desbagubiri egale cu salariile indexate, majorate si reactualizate si cu celelate drepturi de care ar fi beneficiat salariatul.

    La solicitarea salariatului instanta care a dispus anularea concedierii repune partile in situatia anterioara emiterii deciziei de aconcediere. In cazul in care salariatul nu solicita repunerea in situatia anterioara emiterii deciziei de concediere, contractul individual de munca va inceta de drept la data ramanerii definitive si irevocabile a hotarii judecatoresti.

    Astfel, prin anularea deciziei de concediere, cele doua parti, angajatorul si salariatul, sunt puse in situatia anterioara incetarii contractului, raportul de munca considerandu-se a fi neintrerupt.

    In baza hotararii judecatoresti privind reincadrarea in munca a salariatului concediat, se va inregistra in REVISAL( in sectiunea Contracte, campul Incetare) reactivarea contractului unde se va trece data reactivarii, iar la explicatii se va completa numarul si data hotaraii judecatoresti.

  20. Marinela says:

    buna!am platit timp de 30 de ani contributie la cas mai exact pana in 2010,de atunci si pana acum nu am lucrat si nu am beneficiat de asistenta medicala. acum in 2013 doresc si eu sa platesc la cas contributia pt a fi asigurat ,am nevoie pt internare la spital.CAS ma obliga sa platesc aceasta perioada de intrerupere respectiv2010-2013 pt a putea fi asigurat.va rog sa-mi spuneti care este acea lege care ma obliga si de ce
    va multumesc anticipat

  21. Nicoleta says:

    Buna ziua!
    Am preluat o societate in 01.2013 si am creat baza de date cu toate contractele active , am operat majorarile de salarii si l-am transmis la ITM. Acum am aflat ca a mai fost un contract incetat cu 31.12.2012, (data angajarii fiind 06.05.2011), care a fost operat in acea zi in Revisal de catre vechea contabila si transmis la ITM, deci in baza lor de date apare ca fiind incetat. Intrebarea este, daca eu trebuia sa ,mai inregistrez odata acel contract in Revisalul meu cu toate modificarile, apoi incetat si trimis odata cu celelalte contracte la ITM?
    Multumesc

  22. Consideram ca in primul rand ar trebui sa solicitati de la ITM un raport angajator pentru a vedea ce contracte active aveti, daca apare acel salariat despre care vorbiti si daca nu cumva aveti contracte dublate.

    Pentru o situatie reala acel salariat ar fi trebuit cuprins in baza de date pe care a-ti refacut-o.

  23. Roxana says:

    As dori sa stiu pentru ce poate da ITM-ul amenda! Pentru lipsa adeverintei eliberata de medicul de familie, sau pentru lipsa fisei de aptitududine eliberata de medicul de medicina muncii? Stiu cazuri in care au fost aplicate amenzi pentru lipsa adeverintei eliberata de medicul de familie si as dori sa stiu exact! Va multumesc!

  24. Roxana says:

    Buna ziua! As dori sa stiu daca exista vreo lege in care sa se precizeze ca nu pot fi disponibilizati salariatii bugetari care au incheiat un contract individual de munca pe perioada nedeterminata, sotul are contract individual de munca pe perioada determinata si salariatul bugetar are in intretinere un copil de 2 ani si 9 luni!

  25. Buna ziua,

    Potrivit prevederilor art.27 din Codul Muncii, republicat, o persoana poate fi angajata in munca numai in baza unui certificat medical, care constata faptul ca cel in cauza este apt pentru prestarea acelei munci. Nerespectarea acestor prevederi atrage nulitatea contractului individual de munca.

    Incalcarea obligatiei prevazute la art.27 constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 1.500 lei la 3.000 lei, potrivit art.260 alin.(1) din Codul muncii, republicat.

    Fisa de aptitudine se completeaza numai de catre medicul de medicina muncii (art.17 din HG nr.355/2007).

    Astfel, nu lipsa adeverintei eliberata de medicul de familie se sanctioneaza ci lipsa fisei de aptitudine.

    Atentie! Adeverinta de la medical de familiei nu inlocuieste fisa de aptitudine.

  26. romica says:

    Am un PFA de cativa ani, in domeniul IT. CAEN-ul este 62.. + cateva similare/conexe.

    Primesc bani doar prin Paypal de la diferite companii , doar din afara UE – majoritatea din SUA. Nu am facturi si nu facturez nimic, sau cel putin deocamdata. M-am inregistrat la site-urile respective (din SUA), am pus ceva reclama pe site-urile mele si am facut diferite sume de bani.

    Am depasit plafonul de 220,000 lei (adica 65,000 euro pe cursul de la aderare adica 3,33 sau ceva de genul). Am depasit la sfarsitul lunii octombrie, iar luna asta, pana pe 10 ale lunii trebuie sa ma declar ca platitor de tva. Intrebare – eu voi plati din buzunar tva-ul de 24% pe tranzactiile respective? Firmele respective din SUA cel mai probabil nu-mi platesc tva-ul la sursa (sau Romaniei) si 100% nu-mi vor adauga de acum 24% la banii pe care mi-i trimit. Eu daca castig comision de $6 la vanzarea unui aspirator, ei imi trimit in contul de Paypal $6, nu or sa-mi trimita $6 + 24%. Am primit diverse raspunsuri din diferite locatii/contabili/etc. Nu stiu ce sa mai cred. Trebuie sa-mi schimb cumva si codul CAEN? Voi fi obligat sa platesc din propiul buzunar TVA-ul? Pe declaratiile de inregistrare ca si platitor de tva la depasire plafon mai scrie si – declar pe propie raspundere ca nu desfasor activitati scutite de tva.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


seven × = 28

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 4.480 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor.