Semnatura electronica: parteneriat C.E.C.C.A.R. – CertSign

Depunerea electronica a declaratiilor fiscale se face numai cu insotirea acestora cu semnatura in format digital a profesionistului contabil. Prin folosirea semnaturii electronice se elimina timpul petrecut la cozile ANAF pentru depunerea in format fizic a declaratiilor fiscale, iar folosirea tehnologiei informatice permite verificarea electronica a depunerii declaratiilor fiscale si a modului in care acestea au fost procesate in evidenta fiscala a contribuabililor.

Avand in vedere necesitatea utilizarii semnaturii electronice, la sfarsitul lunii octombrie a anului curent, C.E.C.C.A.R. a incheiat cu CertSign un parteneriat de colaborare, care are drept obiectiv principal obtinerea, pentru membrii Corpului, a unor conditii avantajoase de achizitionare a certificatelor digitale necesare generarii semnaturii electronice.

Pe piata exista mai multe companii care furnizeaza semnatura electronica, dar, in prezent, doar compania CertSIGN a incheiat un parteneriat cu C.E.C.C.A.R., prin care membrii Corpului au posibilitatea de a achizitiona de la CertSIGN semnatura electronica la un pret preferential, absolventii examenului de aptitudini C.E.C.C.A.R. beneficiaza de vouchere de reduceri, in primul an de la absolvire.

(Visited 410 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.