Modele si formulare necesare la incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea CIM, actualizate ianuarie 2021

In cazul unui control, inspectorii de munca pot amenda angajatorii pentru lipsa unor documente sau pentru intocmirea incorecta a acestora. In plus, nerespectarea de catre angajator a procedurilor privind incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca, precum si in ceea ce priveste continutul documentelor intocmite, poate duce la nulitatea masurilor luate, constatata de instanta.

Va propunem lucrarea 145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca”, actualizata ianuarie 2021, care vine in ajutorul angajatorilor oferind, in cele 385 de pagini, 145 de modele si formulare utile la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca, impartite pe domenii pentru a putea fi usor de folosit, cu explicatii si sfaturi, astfel incat orice document intocmit sa fie in acord cu reglementarile impuse de legislatia muncii.

Lucrarea a fost actualizata in luna ianuarie 2021 (actualizare 26 din 25.01.2021), astfel:

Actualizare 26 (25.01.2021):
Lucrarea a fost actualizata pentru a fi in concordanta cu prevederile legale in vigoare, dupa cum urmeaza:
– A fost actualizat modelul 2.17 Decizie colectiva / de constatare privind majorarea salariului prin efectul legii, precum si notele de subsol de la pct.131, in baza prevederilor HG nr.4/2021 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata care se aplica de la 13.01.2021. Au fost adaugate recomandari cu privire la documentul ce trebuie intocmit intr-o astfel de situatie, cu trimitere la baza legala.
– Au fost aduse cateva completari modelului 2.6 Act aditional la contractul individual de munca – activitate in regim de telemunca si notelor de subsol cu privire la modificarea art.7 din Legea nr.81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca, articol modificat prin OUG nr.192/2020, dar si cu privire la posibilitatea angajatorilor de a acorda angajatilor care desfasoara activitati in regim de telemunca pentru sustinerea cheltuielilor cu utilitatile la locul in care angajatii isi desfasoara activitatea, in limitele stabilite prin contractul de munca sau regulamentul intern, sume in limita unui plafon lunar de 400 lei corespunzator numarului de zile din luna in care persoana fizica desfasoara activitate in regim de telemunca. Modificare adusa Codului fiscal prin Legea nr.296/2020.
– A fost introdus un nou model de decizie de suspendare a contractului individual de munca – 3.27 Decizie de suspendare a contractului individual de munca pe durata intreruperii sau reducerii temporare a activitatii ca urmare a decretarii starii de asediu sau starii de urgenta, in baza modificarilor aduse Codului muncii prin Legea nr.298/2020. Au fost renumerotate celelalte modele de decizii de suspendare.
– Au fost aduse completari notelor de subsol ale modelelor 5.8 Notificare preaviz concediere pentru motive care nu tin de persoana salariatului, 5.9 Decizie de concediere pentru motive care nu tin de persoana salariatului (concediere individuala) si 5.12 Decizie de concediere pentru motive care nu tin de persoana salariatului (concediere colectiva), in baza Deciziei Inaltei Curti de Casatie si Justitie (ICCJ) nr. 30/2020 referitoare la interpretarea si aplicarea unitara a dispozitiilor art. 65 alin. (2) din Legea nr. 53/2003, republicata, publicata in Monitorul Oficial nr.68 din 21 ianuarie 2021.
– A fost actualizata nota de subsol de la modelul 5.39 Comunicare catre Agentia Teritoriala de Ocupare a Fortei de Munca privind situatia locurilor de munca vacante. S-a facut trimitere la Platforma Servicii Online Angajatori, pusa la dispozitia angajatorilor de catre ANOFM, pentru accesarea aplicatiei S.E.M.M. Sistemul Electronic de Mediere a Muncii pentru declararea locurilor de munca vacante in conformitate cu Legea Nr. 76/2002.
– Au fost aduse cateva actualizari de continut unor modele de documente.

Lucrarea145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca cuprinde:
I. Modele si formulare necesare la incheierea contractului individual de munca
II. Modele si formulare necesare la modificarea contractului individual de munca
III. Modele si formulare necesare la suspendarea contractului individual de munca
IV. Modele si formulare necesare la procedura cercetarii disciplinare prealabile
V. Modele si formulare necesare la incetarea contractului individual de munca
VI. Modele de declaratii
VII. Modele de adeverinte (altele decat la incetarea contractului individual de munca)
VIII. Modele si formulare necesare la intocmirea, completarea si transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor
IX. Modele necesare in cazul concediilor de odihna si a evenimanetelor familiale deosebite
X. Modele necesare in cazul unei salariate gravide
XI. Modele necesare pentru acordarea unor zile libere salariatilor parinti pentru supravegherea copiilor, in situatia inchiderii temporare a unitatilor de invatamant, si pentru decontarea indemnizatiilor acordate in aceasta perioada

Lucrarea se livreaza la adresa de e-mail comunicata, atat in format pdf. cat si in format doc., fiind usor de utilizat.

Detalii gasiti aici: “145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca”.

Alte lucrari din Libraria contabun.ro:

* (EDITABIL) Regulament intern: model si documente conexe, actualizat la zi

*(EDITABIL) Dosarul personal al salariatului – acte, modele si formulare necesare, actualizat la zi

* (EDITABIL) Revisal – ghid practic de completare si transmitere, actualizat la zi

* (EDITABIL) Concedierea colectiva-ghid practic, actualizat la zi

* (EDITABIL) Procedura de aplicare a sanctiunilor disciplinare, actualizata la zi

* (EDITABIL) Negocierea si incheierea contractului colectiv de munca la nivel de unitate – ghid practic

(Visited 2,126 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Close
Vrei sa fii la curent cu informatiile din domeniul legislatiei muncii, fiscalitatii? Sa ai acces gratuit la spete rezolvate?

Inscrie-te acum la newsletterul Contabun.ro. 6.537 de persoane fizice si juridice ne-au acordat deja increderea lor. Datele personale vor fi folosite exclusiv in scopul declarat.