Modele si formulare necesare la incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea CIM, actualizate mai 2021

In cazul unui control, inspectorii de munca pot amenda angajatorii pentru lipsa unor documente sau pentru intocmirea incorecta a acestora. In plus, nerespectarea de catre angajator a procedurilor privind incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca, precum si in ceea ce priveste continutul documentelor intocmite, poate duce la nulitatea masurilor luate, constatata de instanta.

Va propunem lucrarea “145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca”, actualizata mai 2021, care vine in ajutorul angajatorilor oferind, in cele 402 de pagini, peste 145 de modele si formulare utile la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca, impartite pe domenii pentru a putea fi usor de folosit, cu explicatii si sfaturi, astfel incat orice document intocmit sa fie in acord cu reglementarile impuse de legislatia muncii.

Lucrarea a fost actualizata in luna mai 2021 (actualizare 27 din 28.05.2021), astfel:

Actualizare 27 (28.05.2021):
– Au fost aduse completari documentului in baza OUG nr.36/2021 privind utilizarea semnaturii electronice avansate sau semnaturii electronice calificate, insotite de marca temporala electronica sau marca temporala electronica calificata si sigiliul electronic calificat al angajatorului in domeniul relatiilor de munca, si pentru modificarea si completarea unor acte normative, dupa cum urmraza:
• au fost completate modelele: Fisa de informare a salariatului la angajare si Fisa de informare a salariatului la angajare cu desfasurarea activitatii in strainatate cu un nou element – procedura privind utilizarea semnaturii electronice – obligatie de informare in sarcina angajatorului;
• a fost completat modelul de Contract individual de munca (model complex) cu procedura privind utilizarea semnaturii electronice;
• a fost completat modelul de Act aditional la contractul individual de munca – munca la domiciliul salariatului cu obligatia salariatului cu munca la domiciliu de a respecta si de a asigura confidentialitatea informatiilor si a documentelor utilizate in timpul muncii la domiciliu;
• a fost completat modelul de Act aditional la contractul individual de munca – activitate in regim de telemunca cu obligatia telesalariatului de a respecta si de a asigura confidentialitatea informatiilor si documentelor utilizate in timpul desfasurarii activitatii de telemunca. A fost eliminata obligatia de a specifica in contract locul/locurile de munca in cazul telemuncii, iar angajatorul este in drept sa verifice activitatea telesalariatului in principal prin utilizarea tehnologiei informatiei si comunicatiilor, in conditiile stabilite prin contractul individual de munca, regulamentul intern si/sau contractul colectiv de munca aplicabil. In ceea ce priveste instruirea in domeniul securitatii si sanatatii in munca, aceasta se face in special sub forma de informatii si instructiuni de lucru privind utilizarea echipamentelor cu ecran de vizualizare;
• a fost completata lucrarea cu un nou model de act aditional – Act aditional la contractul individual de munca – procedura privind utilizarea semnaturii electronice.
– Au fost aduse cateva completari notelor de subsol in baza prevederilor OUG nr.37/2021 pentru modificarea si completarea Legii nr.53/2003 – Codul muncii.
– A fost modificat modelul Adeverinta tip pentru acordarea indemnizatiei lunare pentru cresterea copilului, in baza prevederilor HG nr.536/2021 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor OUG nr. 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor, aprobate prin HG nr. 52/2011.
– Au fost aduse cateva actualizari de continut modelelor Nota de lichidare si Adeverinta cu veniturile din ultimele 6 luni inainte de incetarea raportului de munca, pe baza carora s-a calculat contributia asiguratorie pentru munca.
– A fost adaugat un nou capitol lucrarii – XII. Model documente prevazute la art. 53^1 alin. (12) din Codul muncii in vederea acordarii sumelor necesare platii indemnizatiei in cazul suspendarii temporare a activitatii si/sau a reducerii acesteia ca urmare a decretarii starii de asediu sau starii de urgenta, in baza Ordinului nr.214/2021 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. 53^1 alin. (12) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, emis de ministrul muncii si protectiei sociale.
– Au fost aduse cateva modificari si completari de continut.

Lucrarea “145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca” cuprinde:
I. Modele si formulare necesare la incheierea contractului individual de munca
II. Modele si formulare necesare la modificarea contractului individual de munca
III. Modele si formulare necesare la suspendarea contractului individual de munca
IV. Modele si formulare necesare la procedura cercetarii disciplinare prealabile
V. Modele si formulare necesare la incetarea contractului individual de munca
VI. Modele de declaratii
VII. Modele de adeverinte (altele decat la incetarea contractului individual de munca)
VIII. Modele si formulare necesare la intocmirea, completarea si transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor
IX. Modele necesare in cazul concediilor de odihna si a evenimanetelor familiale deosebite
X. Modele necesare in cazul unei salariate gravide
XI. Modele necesare pentru acordarea unor zile libere salariatilor parinti pentru supravegherea copiilor, in situatia inchiderii temporare a unitatilor de invatamant, si pentru decontarea indemnizatiilor acordate in aceasta perioada
XII. Model documente prevazute la art. 53^1 alin. (12) din Codul muncii in vederea acordarii sumelor necesare platii indemnizatiei in cazul suspendarii temporare a activitatii si/sau a reducerii acesteia ca urmare a decretarii starii de asediu sau starii de urgenta

Lucrarea se livreaza la adresa de e-mail comunicata, atat in format pdf. cat si in format doc., fiind usor de utilizat.

Detalii gasiti aici: “145 de modele si formulare necesare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca”.

Alte lucrari din Libraria contabun.ro:

* (EDITABIL) Regulament intern: model si documente conexe, actualizat la zi

*(EDITABIL) Dosarul personal al salariatului – acte, modele si formulare necesare, actualizat la zi

* (EDITABIL) Revisal – ghid practic de completare si transmitere, actualizat la zi

* (EDITABIL) Concedierea colectiva-ghid practic, actualizat la zi

* (EDITABIL) Procedura de aplicare a sanctiunilor disciplinare, actualizata la zi

* (EDITABIL) Negocierea si incheierea contractului colectiv de munca la nivel de unitate – ghid practic

(Visited 914 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.