Incepand cu data de 1 aprilie 2025, Inspectia Muncii a pus la dispozitia angajatorilor si salariatilor Registrul general de evidenta a salariatilor online, denumit REGES-ONLINE, o platforma informatica destinata completarii, transmiterii, gestionarii, consultarii si procesarii datelor referitoare la elementele contractului individual de munca.
Noul sistem REGES-ONLINE va inlocui complet aplicatia Revisal pana la data de 31 decembrie 2025.
Angajatorii care au transmis date in Registru anterior datei intrarii in vigoare a HG nr.295/2025 au obligatia de a solicita accesul in REGES-ONLINE pana la data de 31 decembrie 2025.
Odata cu trecerea la REGES-ONLINE, angajatorii au obligatia de a actualiza Registrul cu toate elementele contractelor individuale de munca active la data accesarii REGES-ONLINE, care nu se regasesc in Revisal.
Angajatorii care nu au infiintat si transmis Registrul conform HG nr.905/2017, pot utiliza exclusiv REGES-ONLINE.
!!! Incalcarea obligatiei de catre angajatori de a se inregistra in REGES-ONLINE pana la data de 31 decembrie 2025, constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 15.000 la 20.000 lei.
!!! Incalcarea obligatiei de catre angajatori de a actualiza Registrul cu toate elementele contractelor individuale de munca active la data accesarii REGES-ONLINE, pana la data de 31 decembrie 2025, constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000 la 10.000 lei.
Avand in vedere termenele restranse de completare sau de modificare a elementelor contractului de munca in Registru, amenzile usturatoare pentru nerespectarea acestor termene, modificarile legislative recente privind accesarea registrului, completarea si transmiterea datelor in Registru, dar si diverse situatii care ridica probleme in vederea implementarii in noul portal REGES-ONLINE, venim in ajutorul angajatorilor cu lucrarea “REGES-ONLINE – ghid practic de accesare, completare si transmitere”.
De ce sa achizitionati lucrarea “REGES-ONLINE – ghid practic de accesare, completare si transmitere”?
– lucrarea este intocmita in baza prevederilor legale la zi si este actualizata permanent, in functie de modificarile legislative, dar si de indicatiile tehnice (oficiale);
– lucrarea detaliaza in cele 180 de pagini pasii pentru accesarea REGES-ONLINE, completarea si transmiterea datelor in Registru;
– lucrarea prezinta in cele 180 de pagini sfaturi, indrumari, raspunsuri, exemple practice la situatii frecvente ce pot aparea in timpul utilizarii portalului REGES-ONLINE;
– lucrarea contine modele si formulare utile pentru accesarea Registrului, completarea si transmiterea datelor in Registru;
– lucrarea este livrata atat in format pdf cat si in format word, formularele fiind usor de utilizat.
Cuprinsul lucrarii “ REGES-ONLINE – ghid practic de accesare, completare si transmitere”:
1. Revisal si REGES / REGES ONLINE – informatii generale
1.1 Revisal si REGES
1.2 REGES-ONLINE
1.3 Trecerea de la Revisal la REGES – ONLINE
2. Registrul general de evidenta a salariatilor – obligatii prevazute de Codul muncii
3. Obligatia infiintarii registrului general de evidenta a salariatilor
4. Datele cuprinse de registrul general de evidenta a salariatilor
5. Registrul general de evidenta a salariatilor: termene de completare si transmitere
6. Persoanele care pot completa si transmite date in registrul general de evidenta a salariatilor
6.1 Delegarea completării și transmiterii datelor în Registru către salariați
6.2 Delegarea completarii si transmiterii datelor in Registru catre prestatori
6.3 Reprezentantul legal sau imputernicitul – accesul, completarea si transmiterea datelor in Registru
7. Conectarea la platforma REGES-ONLINE
7.1 ROeID pentru conectarea la portalul REGES – ONLINE
7.2 Semnatura digitala pentru conectarea la portalul REGES – ONLINE
7.3 Prezentarea la ITM pentru conectarea la platforma REGES – ONLINE
8. Contraventii si sanctiuni prevazute de HG nr.295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor – REGES-ONLINE
9. Accesul la informatiile din dosarul personal al salariatilor si la datele din Registru
9.1 Accesul salariatilor la documentele din dosarul personal si la documentele care atesta vechimea in munca
9.2 Accesul salariatilor la REGES-ONLINE
9.3 Persoanele si institutiile care au acces la dosarele personale ale salariatilor si la datele din Registru
10. Completarea si transmiterea datelor in aplicatia pentru angajtori din REGES-ONLINE
10.1 Salariati: adaugare, modificare, corectie, cautare si radiere
10.1.1 Adaugare salariat
10.1.2 Modificare salariat
10.1.3 Corectie salariat
10.1.4 Cautare salariat
10.1.5 Radiere salariat
10.2 Contracte: inregistrare, modificare, corectie, suspendare, incetare, detasare, mutare si radiere
10.2.1 Inregistrare contract
10.2.2 Modificare contract
10.2.3 Corectie contract
10.2.4 Cautare contract si corectii in istoricul contractului
10.2.5 Suspendare contract: inregistrare, modificare, incetare si anulare suspendare
10.2.6 Incetare contract: inregistrare incetare, reactivare si anulare incetare
10.2.7 Detasare: inregistrare detasare, modificare, incetare, anulare incetare detasare si vizualizare decizii detasare trimise si primite
10.2.8 Mutare contract: transfer, schimbare loc de munca, schimbare gestiune
10.2.9 Radiere contract
10.2.10 Notificări
11. Setari: angajator, nomenclatoare
11.1 Angajator: modificare, corectie
11.2 Utile: chei API, acces sistem extern, export entitate din baza de date
11.3 Sporuri predefinite si adaugare sporuri specifice angajatorului
12. Generare extrase din REGES-ONLINE
12.1 Extras salariat
12.2 Extras salariati angajator
12.3 Extras contract salariat
12.4 Extras contracte angajator
12.5 Extras raport incetari contracte
12.6 Extras de neconformitati
12.7 Jurnal si centralizator angajator
13. Indrumari pentru completarea datelor, rezolvarea unor erori ce pot aparea in timpul utilizarii portalului REGES-ONLINE
1. Introducere eronata a unui salariat/contract
2. Radierea in cazul in care un contract sau salariat au fost introduse eronat
3. Suspendarea contractului de munca in REGES-ONLINE
4. Suspendarea contractului de munca in REGES-ONLINE in baza certificatului medical
5. Inregistrarea datei de incetare contract / suspendare / detasare
6. Atribuirea numerelor de contract
7. Locul de munca mobil, cum completam aria geografica daca sistemul permite selectia unui singur judet?
8. Modificare detasare dupa transmitere – este posibil?
9. Sporurilor salariale in Registru
10. Inregistrarea unui salariat-cetatean strain Non-UE in REGES-ONLINE
11. Angajare cetateni straini – ce completam la adresa de domiciliu/resedinta?
12. Corectiii sau radiere modificari/suspendari in istoricul contractului
13. Import date pentru actualizarea REGES-ONLINE cu datele care nu se regasesc in Revisal
14. De la ce data produc efecte datele inregistrate in REGES-ONLINE care nu se regasesc in Revisal?
15. Schimbare registru angajator
16. Accesare REGES-ONLINE din aplicatia de administrare personal
17. Inregistrare date in REGES-ONLINE (care nu se regasesc in Revisal) si situatia in care intervine o suspendare in baza certificatului medical care se suprapune cu data de la care produc efecte aceste modificari
18. Diferenta dintre imputernicit si delegat
19. Administratorul societatii fara contract de munca poate transmite date in Registru?
20. Ce studii trecem in REGES-ONLINE, cele absolvite de salariat sau cele necesare pentru ocuparea postului?
21. Locul de munca in REGES-ONLINE in cazul telesalariatilor
22. Cum se procedeaza in REGES-ONLINE daca se schimba reprezentantul legal al angajatorului?
23. Cum se procedeaza in REGES-ONLINE daca reprezentantul legal al angajatorului imputerniceste o alta persoana pentru a acecesa Registrul?
24. Rezolvarea unor probleme tehnice sau a datelor lipsa din REGES-ONLINE
14. Studii de caz privind completarea si transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor
1. Netransmiterea majorarii salariului in Registru – amenda intre 5000 si 8000 de lei
2. Majorare salariu minim: ce acte se intocmesc si pana cand se transmite majorarea salariului in Registru?
3. Suspendarea contractului de munca in baza certificatului de concediu medical se transmite in Registru? Care este temeiul suspendarii in functie de codul de indemnizatie a concediului medical?
4. Ce date completam in Registru pentru suspendarea contractului de munca in baza certificatului medical?
5. De cand inregistram supendarile in baza certificatelor medicale in Registru?
6. Prestatiile suplimentare in bani pentru mobilitatea salariatului se completeaza in Registru?
7. Suspendarea contractului de munca – termen de inregistrare in Registru
8. Concediul fara plata se transmite in Registru?
9. Absentele nemotivate se inregistreaza in Registru?
10. Daca incetarea CIM cade intr-o zi nelucratoare, cand se transmite in Registru?
11. Concediul paternal se inregistreaza in Registru?
12. Data transmiterii in Registru a incetarii unui contract de munca pe durata determinata
13. Incetarea suspendarii contractului de munca: data emiterii deciziei si data transmiterii in Registru
14. Reintegrarea salariatului – inregistrare in Registru
15. Sporurile, idemnizatiile si alte adaosuri in Registru
16. Cum corectam elementele contractului individual de munca transmise eronat in Registru?
17. Cum anulez in Registru o suspendare incetata introdusa gresit?
18. Cum modificam in Registru o suspendare incetata introdusa gresit?
19. Detasarea transnationala se inregistreaza in Registru?
20. Contract de munca introdus gresit in Registru. Cum il anulez?
21. Munca la domiciliu se inregistreaza in Registru?
22. Telemunca se inregistreaza in Registru?
23. Cum se inregistreaza in Registru reducerea programului de lucru de la 5 zile la 4 zile pe saptamana?
24. Transfer intreprindere in baza Legii nr.67/2006. Ce documente intocmim si cum inregistram in Registru transferul contractelor de munca?
25. Reducerea salariului ca sanctiune disciplinara – se inregistreaza in Registru?
26. Angajatorii fara contracte de munca active au obligatia sa solicite accesul la platforma REGES-ONLINE pana la data de 31 decembrie 2025?
15. Modele si formulare necesare la accesarea registrului, completarea si transmiterea datelor în registrul general de evidenta a salariatilor
1. Decizie de numire persoana pentru accesarea registrului, completarea si transmiterea datelor in registrul general de evidenta a salariatilor
2. Contract de prestare servicii pentru accesarea registrului, completarea si transmiterea datelor in registrul general de evidenta a salariatilor
3. Imputernicire pentru autorizarea accesului la registrul general de evidenta a salariatilor – REGES-ONLINE – imputernicit intern
4. Imputernicire pentru autorizarea accesului la Registrul general de evidenta a salariatilor – REGES-ONLINE – prestator
5. Template import date modificare contract in REGES-ONLINE
16. Baza legala/Bibliografie
17. Istoric actualizari
Actualizari aduse lucrarii “ REGES-ONLINE – ghid practic de accesare, completare si transmitere”:
Actualizare 2 (23.09.2025):
Lucrarea a fost revizuita pentru a fi in concordanta cu ultimele modificari legislative.
– Au fost aduse actualizari lucrarii in baza OUG nr.46/2025 care prelungeste termenele pentru trecerea la REGES-ONLINE si pentru completarea in Registru a datelor care nu se regasesc in aplicatia Revisal, pana la data de 31 decembrie 2025.
– A fost adaugat un nou material la capitolul 13. Indrumari pentru completarea datelor, rezolvarea unor erori ce pot aparea in timpul utilizarii portalului REGES-ONLINE, pct.24, dupa cum urmeaza:
24. Rezolvarea unor probleme tehnice sau a datelor lipsa din REGES-ONLINE
– Au fost aduse cateva completari de continut.
Actualizare 1 (11.09.2025):
– Au fost adaugate 7 noi materiale la capitolul 13. Indrumari pentru completarea datelor, rezolvarea unor erori ce pot aparea in timpul utilizarii portalului REGES-ONLINE, punctele 17-23, dupa cum urmeaza:
17. Inregistrare date in REGES-ONLINE (care nu se regasesc in Revisal) si situatia in care intervine o suspendare in baza certificatului medical care se suprapune cu data de la care produc efecte aceste modificari
18. Diferenta dintre imputernicit si delegat
19. Administratorul societatii fara contract de munca poate transmite date in Registru?
20. Ce studii trecem in REGES-ONLINE, cele absolvite de salariat sau cele necesare pentru ocuparea postului?
21. Locul de munca in REGES-ONLINE in cazul telesalariatilor
22. Cum se procedeaza in REGES-ONLINE daca se schimba reprezentantul legal al angajatorului?
23. Cum se procedeaza in REGES-ONLINE daca reprezentantul legal al angajatorului imputerniceste o alta persoana pentru a acecesa Registrul?
– A fost adaugat un nou material la capitolul 14. Studii de caz privind completarea si transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor, pct.26, dupa cum urmeaza:
26. Angajatorii fara contracte de munca active au obligatia sa solicite accesul la platforma REGES-ONLINE pana la data de 30 septembrie 2025?
– Au fost aduse modificari si completari materialului 3. Suspendarea contractului de munca in baza certificatului de concediu medical se transmite in Registru? Care este temeiul suspendarii in functie de codul de indemnizatie a concediului medical?, de la capitolul 14. Studii de caz privind completarea si transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor, cu privire la temeiul legal al suspendarii contractului individual de munca in baza certificatului medical si ce coduri indemnizatie concediu medical folosim pentru fiecare temei de suspendare.
– Au fost aduse cateva completari de continut.
Intocmire document (08.07.2025).
Autor
Elena Savciuc – Expert legislatia muncii, membru acreditat UNELM
* Experienta de peste 15 ani in domeniul resurselor umane in companii cu peste 700 de angajati (industria prelucratoare, constructii, call center) si firme de consultanta
* Master “Dreptul muncii, relatii de munca si industriale” – Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti
* Curs “Expert legislatia muncii” – LEXAcademy in parteneriat cu Uniunea Nationala a Expertilor in Legislatia Muncii
* Curs “Inspector salarii”
* Curs “Inspector de specialitate protectia muncii”
* Curs “Referent (Inspector) Resurse umane”
* Curs “Formator”
Comandati chiar acum lucrarea “REGES-ONLINE – ghid practic de accesare, completare si transmitere”
Pret: 84 lei
Pachetul actualizari: 124 lei (lucrare = 84 lei + 1 an actualizari pe e-mail in cazul modificarilor legislative sau imbunatatirea modelelor = 40 lei)
Livrare: in casuta de email, in format word si pdf
Plata:
– prin ordin de plata (inclusiv internet banking, mobile banking);
– depunere numerar.
Cum poti comanda “REGES-ONLINE – ghid practic de accesare, completare si transmitere”?
– completeaza campurile din formularul de mai jos;
– dupa finalizarea comenzii, vei primi pe adresa de e-mail comunicata in formularul de comanda factura proforma pentru a putea efectua plata;
– achita contravaloarea lucrarii in contul RO75BACX0000002044787000, deschis la UniCredit Bank, pentru HEAD TO HEAD CONSULTING SRL, cod fiscal 18706816;
– livrarea lucrarii se efectueaza pe adresa de e-mail completata in formularul de comanda imediat dupa confirmarea platii (in maximum 24 de ore).
– o data cu livrarea comenzii vei primi si factura fiscala.

Pentru detalii ne puteti scrie la adresa de e-mail office@contabun.ro sau ne puteti suna la numerele de telefon 0741764407/0740041898.
Comanda acum
(Visited 21,899 times, 107 visits today)
Leave a Reply