Dispozitie de livrare (Cod 14-3-5A) serveste ca:
– document pentru eliberarea din magazie a produselor, marfurilor sau a altor valori materiale destinate vanzarii, a bunurilor cedate cu titlu gratuit sau date pentru stimularea vanzarii, dupa caz;
– document justificativ de scadere din gestiunea magaziei predatoare;
– document de baza pentru intocmirea avizului de insotire a marfii sau a facturii, dupa caz;
– ca document justificativ de inregistrare in contabilitate.
Se intocmeste in doua exemplare de catre serviciul desfacere.
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK –CLICK AICI SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA. NOU – ACUM AVEM O PAGINA SI DE GOOGLE PLUS – CLICK AICI.
Circula:
– la magazie, pentru eliberarea produselor, marfurilor sau a altor valori materiale si pentru inregistrarea in evidenta magaziei, semnandu-se de catre gestionarul predator pentru cantitatile livrate (ambele exemplare);
– la compartimentul desfacere, pentru inregistrarea bunurilor livrate in evidentele acestuia si pentru intocmirea avizului de insotire a marfii sau facturii, dupa caz (exemplarul 2).
Puteti descarca un model de aici
Se arhiveaza:
– la magazie (exemplarul 1);
– la compartimentul desfacere (exemplarul 2) sau compartimentul financiar-contabil, dupa caz.
Continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul:
– denumirea, numarul si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului;
– denumirea furnizorului;
– numarul curent; denumirea produselor; U/M; cantitatea dispusa; cantitatea livrata; pretul unitar in cazul in care bunurile sunt destinate vanzarii;
– semnaturi: intocmit, dispus livrarea, gestionar, primitor.
(Visited 1,929 times, 1 visits today)
Leave a Reply